طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد
سرخط خبرها

یحیی گل‌محمدی برو نیست!| دردسر چندین میلیاردی بالای سر پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۰۸۹۸۷
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
یحیی گل‌محمدی برو نیست!| دردسر چندین میلیاردی بالای سر پرسپولیس
سرمربی پرسپـولیـس باوجود همه شایعات فصل بعد هم روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ یحیی گل‌محمدی طی روز‌های گذشته سوژه شایعات مختلفی بود. جدا از بحث استعفای او و همکارانش، این شایعه هم به گوش رسید که مدیران پرسپولیس علاقه‌ای به ادامه همکاری با او ندارند؛ منتها قراردادش کار درویش برای قطع همکاری با او را سخت کرده و کار به جایی رسیده که طبق شایعات، یحیی از باشگاه پرسپولیس درخواست غرامت برای جدایی از این تیم کرده است.

گل‌محمدی ماندنی است

به نظر می‌رسد برخلاف همه ادعا‌های قبلی، یحیی گل‌محمدی برنامه‌ای برای جدایی از پرسپولیس ندارد. او در همین دو فصل اخیر در چند نوبت مدیران باشگاه را تهدید به استعفا کرده و حتی تا آستانه جدایی از پرسپولیس هم پیش رفته است، اما به نظر می‌رسد این اقدامات بیشتر برای آرام‌کردن جو یا گرفتن امتیازات بیشتر از مدیران وقت باشگاه بوده است، چرا‌که خبر‌های دریافتی از راهرو‌های باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که سرمربی سرخ‌ها در گفت‌و‌گویی که با رضا درویش داشته، به او تأکید کرده است فصل بعد هم در پرسپولیس خواهد ماند.

یحیی در گفتگو با درویش با بیان اینکه باید هرچه‌سریع‌تر مطالبات بازیکنان و مربیان را پرداخت کند و با نفراتی که مدنظر او هستند، تمدید کند، از او خواسته است تا نفرات مدنظرش را نیز طبق فهرستی که به باشگاه خواهد داد، جذب کند. این درحالی است که طبق قراردادی که با تصمیم مجید صدری و در زمان مدیریت او امضا شد، یحیی گل‌محمدی هنوز دو فصل دیگر با باشگاه قرارداد داشته و با توجه به رقم قرارداد سنگینی که کادرفنی پرسپولیس دارد، برکناری آن‌ها هزینه بسیار سنگینی را به باشگاه تحمیل خواهد کرد.

درویش: گل‌محمدی ۲‌سال دیگر قرارداد دارد

در‌حالی‌که بعد از ناکامی پرسپولیس در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش، گروهی از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس خواهان استعفای یحیی گل‌محمدی شده‌اند، روز یکشنبه اسامی مربیانی مانند فیلیکس ماگات، مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشمیان، افشین قطبی و علی کریمی هم برای جانشینی او در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مطرح شد. در این شرایط، گل‌محمدی در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و نشستی با مدیرعامل این باشگاه داشت. یحیی پس از نشست چند‌ساعته با درویش، ساختمان باشگاه را ترک کرد و حاضر به صحبت با خبرنگاران نشد؛ اما درویش به خبرنگاران گفت که گل‌محمدی دو‌سال دیگر قرارداد دارد و می‌ماند.

برنامه‌های جدی یحیی برای ماندن در پرسپولیس

یحیی بر‌خلاف عادت همیشگی که در تمرینات بدن‌سازی شرکت نمی‌کند، دیروز نظاره‌گر تمرینات بدن‌سازی شاگردانش بود تا نشان دهد کاری به انتقاد‌ها ندارد و می‌خواهد در پرسپولیس بماند و به منتقدانش نشان دهد که می‌تواند دوباره پرسپولیس را به مدعی اصلی قهرمانی لیگ تبدیل کند. آنچه مشخص است، پرسپولیس در این فصل به‌اندازه کافی برای قهرمانی آماده نبود، عصر رؤیایی این باشگاه که با برانکو ایوانکوویچ شروع شده بود، حالا دیگر عملا به پایان رسیده است.

این تیم اواخر لیگ چهاردهم آرام آرام ساخته شد، در لیگ پانزدهم تا یک‌قدمی فتح جام رفت و شکست خورد و از لیگ شانزدهم به بعد، دائم در حال فتح جام‌های مختلف بود. این فصل، اما برای این باشگاه به شکل کابوس‌واری سپری شد و آن‌ها ابتدا در سوپرجام به فولاد باختند، سپس در جام حذفی از آلومینیوم در ورزشگاه آزادی شکست خوردند و باخت به سپاهان نیز به‌معنای پایان شانس آن‌ها برای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در لیگ برتر بود و حالا پرسپولیس در خطر از‌دست‌دادن رتبه دوم جدول است.

کادر فنی تقویت می‌شود

در‌عین‌حال باشگاه پرسپولیس معتقد است کادرفنی این تیم در پایان فصل باید تقویت شود و فصل آینده گل‌محمدی به‌همراه دستیاران جدید هدایت سرخ‌پوشان را برعهده بگیرد. شایعاتی درباره اختلاف در بین اعضای کادرفنی پرسپولیس در هفته‌های اخیر نیز به وجود آمده است و همین موضوع احتمال جدایی برخی اعضای کادر را در پایان فصل تقویت می‌کند. در این شرایط باید دید گل‌محمدی در‌صورتی‌که بماند، برای انتخاب دستیار جدید به سراغ گزینه‌های خارجی خواهد رفت یا باز هم شاهد حضور مربیان داخلی روی نیمکت سرخ‌پوشان خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->